Minecraft: Java Edition - Snapshot 20W46A - Minecraft Prensi

Son Yayınlar

Ana Sayfa Reklam

22 Kasım 2020 Pazar

Minecraft: Java Edition - Snapshot 20W46A

 

Minecraft: Java Edition - Snapshot 20W46A

Minecraft: Java Edition - Snapshot 20W46A


Kar, eskisinden daha karlı.

Bugünün anlık görüntüsü için, önceki anlık görüntüde tanıtılan dokuların çoğunu değiştirdik. Bu, bu dokuların keşfetme ve inşa etme konusunda daha iyi bir deneyim sağlayıp sağlamadığını test etmek içindir. Ne düşündüğünüzü duymakla ilgileniyoruz. Bazı dokuların gelecekte eski haline dönebileceğini veya yeniden değiştirilebileceğini unutmayın.

20W46A'DAKİ YENİ ÖZELLİKLER

  • Toz kar eklendi

KAR TOZU

Daha karlı kar!

  • Toz Kar, içine giren herhangi bir varlığın içine batmasına neden olan bir tuzak bloğudur.
  • Toz karı bir kova ile alıp yerleştirebilirsiniz.
  • Toz kar bloklarına batmanızı önlemek için deri botlar giyin
  • Düşen karda dışarıda bir kazan bırakın ve toz karla dolsun

DONDURUCU

  • Toz karda durmak bir varlığı yavaşça dondurur
  • Dondurulduktan sonra, donmuş varlığa her birkaç saniyede bir donma hasarı verilir
  • Her bir deri zırh parçası, bir varlığın daha yavaş donmasına neden olur.
  • Tam bir deri zırh takımı giymek donmayı tamamen önler

20W45A'DAKİ DEĞİŞİKLİKLER

  • Paratonerin yıldırım çektiği menzil ikiye katlandı
  • Bakır bloklar artık dört bakır külçeden üretiliyor
  • Gökyüzü rengi artık farklı biyomlar arasında hareket ederken yumuşak bir şekilde değişiyor
  • Değeri değiştiren düğmeler (Zorluk gibi) artık fare tekerleği ile kontrol edilebilir
  • Shift tuşunu basılı tutarken değer değiştiren düğmeye tıklamak önceki değere değişir
  • "Hata ayıklama" dünya türüne artık alt tuşu basılı tutularak erişilebilir (vardiya)

DOKULAR

Önceki anlık görüntüde tanıtılan bloklar ve öğeler için bir dizi doku değiştirildi:

  • Bakır kesme
  • Paratoner
  • Kalsit
  • Ametist bloğu
  • Tomurcuklanan ametist bloğu
  • Renkli cam
  • Mum öğe simgeleri
  • Bakır külçe öğesi simgesi
  • Ametist parçası öğesi simgesi
  • Paket öğesi simgesi

20W46A'DA TEKNİK DEĞİŞİKLİKLER

  • Kaldırıldı / replaceitem komutu
  • / İtem komutu eklendi
  • / İtem komutundaki öğe değişikliğini açıklamak için loot tablosu işlevlerinin sözdizimini yeniden kullanan öğe değiştiriciler eklendi
  • Veri paketi sürümü artık 7
  • Ganimet tabloları artık puan tablosu değerlerine UUID'ye göre erişebilir
  • Rastgele sayı üreteçlerinin içindeki yağma tablosu değerleri artık yuvalanabilir
  • Yapı bloklarının varsayılan modu artık Yükle'dir. Veriler artık gizlidir (ancak alt tuşunu basılı tutarken mod düğmesine tıklayarak erişilebilir)

ÖĞE DEĞİŞTİRİCİLERİ

Ganimet tablolarının işlev kısmı artık item_modifiers dizininde ayrı bir veri paketi kaynağı olarak tanımlanabilir.
Bu tür dosyalar, tek bir işlev (yani tek JSON nesnesi) veya bir dizi işlev içerebilir.

KOMUTLAR

ITEM

Öğe veya blok envanteri değiştirir.

Bu komutun üç biçimi vardır:

  • / öğe <hedef> <öğe yığınını> değiştir [<sayı>]  - eski değiştirmeyle aynı 
  • / item <hedef> <değiştirici>  değiştir - öğeyi değiştirir (kopyalamadan).
  • / öğe <hedef> kopyala <kaynak> [<değiştirici>]  - kaynak için öğeyi hedeflere kopyalar, isteğe bağlı olarak değiştirici uygular

Olası kaynaklar ve hedefler:

  • varlık <selector> <slot>
  • <x> <y> <z> <yuva> bloğu

Örneğin,  / item block ~ ~ ~ container.0 kopya öğesi @s enderchest.0  , ilk öğeyi oyuncunun enderchestinden konteyner oynatıcısının şu anda üzerinde durduğu ilk yuvaya kopyalayacaktır.

GİYİM MASALARI

YENİ ŞARTLAR

VALUE_CHECK

Değer aralığını kontrol eder.

Parametreler:

  • değer  - "Yeni değer sağlayıcıları" bölümüne bakın (şu anda rastgele oluşturucular ve puan kombinasyonu)
  • aralık  - min / maks aralığı

DEĞİŞEN ŞARTLAR

PUAN

varlık  parametresi artık target ile değiştirildi  .
Ya eski değerini içerebilir  varlık  alanına (gibi  bu formda bir skor tutucu adı) veya  {: "..." "name" }.

DEĞİŞEN FONKSİYONLAR

SET_DAMAGE

Bu işlev artık sahip  eklenti  parametresini. Eğer  doğruysa , değişim akım hasara bağlı olacaktır. Eğer  yanlış , hasar akım değeri (varsayılan davranış) ile değiştirilecektir

SET_COUNT

Bu işlev artık sahip  eklenti  parametresini. Eğer  doğruysa , değişim geçerli öğe sayısı göreli olacaktır. Eğer  yanlış , öğe sayısı akım değeri (varsayılan davranış) ile değiştirilecektir

COPY_NBT

kaynak  parametresi artık komut depolamaya erişmek için {"storage": <namespaced id>} olarak ayarlanabilir  .

YENİ FONKSİYONLAR

SET_ENCHANTMENTS

Eşyadaki büyüleri değiştirir

Parametreler
  • büyüler  - büyü kimliğinin seviye değerine haritası (puan veya rastgele sayı olabilir)
  • ekle  -  doğruysa , değişiklik mevcut seviyeye göre olacaktır. Eğer  yanlış , seviye akım değeri (varsayılan davranış) ile değiştirilecektir

YENİ DEĞER SAĞLAYICILAR

Not: Değer sağlayıcıları, rastgele sayı oluşturucularla aynı yerlerde kullanılabilir.

PUAN

Ölçekli puan tablosu değerini döndürür.

Parametreler
  • skor  - skor tahtası adı
  • Hedef  - aynı  hedefe  de  skor  yüklemi
  • ölçek  - ölçekleme faktörü (float)

VERİ PAKETLERİ

Sürüm 7 için veri paketlerinde değişiklikler:

  • Çıkarılması  / ReplaceItem  (değiştirilir  / öğe yerine )
  • puan  yağma tablosu koşulu:  varlık  parametresi, hedef ile değiştirildi 

KAYNAK PAKETLERİ

Sürüm 7 için kaynak paketlerinde yapılan değişiklikler:

  • Boğulmuş doku yansıtma değişti (bkz.MC-174685)
  • oyun modu seçici için yuvalar artık 25 yerine 26 piksel

20W46A'DA SABİT HATALAR

  • MC-2490  - TNT animasyonu 80 tıklama ile biter, sigorta uzunluğu değişikliklerini göz ardı eder
  • MC-53518  - Endermenler, yumurtlayan yumurtalar veya / summon kullanılarak ortaya çıkan endermitlere saldırmaz.
  • MC-80468  - Blok isimleri arasında tutarsızlık
  • MC-99259  - 1.9'dan itibaren, soldurma can göstergesi canlanma sırasında yükselmiyor
  • MC-110903  - Öğe kullanılarak / değiştirilerek at eyeri kaldırılamıyor
  • MC-143821  - Yaratıcı modda boş harita kullanmak, 0 kimliğine sahip ek harita oluşturabilir
  • MC-147729  - Tarif kitabı aracılığıyla zanaat yapmak, işçiliği sırasında eşyalar alırsanız öğeleri silebilir
  • MC-162910  - Yeni oluşturulan bir dünyada Creative'de boş bir harita kullanılırken ek harita oluşturulur
  • MC-182954  - "block.minecraft.banner.base. <renk>" ham çeviri dizesini görüntüler (çevrilmemiş)
  • MC-183771  - F3 + F4 menüsündeki Oyun modu değiştirici simgeleri ortalanmıyor
  • MC-183917  - entity_scores durumunda hem minimum hem de maksimum gereklidir
  • MC-185605  - Kelp, Magma Bloklarının üzerinde üretir
  • MC-188448  - Yiyecekler söndürüldüğünde kamp ateşinden fırlıyor
  • MC-189482  - Sekme kullanılırken LAN World ekran düğmeleri yanlış sırada seçiliyor
  • MC-196425  - Diğer kaydırıcılarla tutarsız olan Bozulma Efektleri ve FOV Efektleri kaydırıcıları için "Kapalı" tamamen büyük harfle yazılmamıştır
  • MC-197276  - Pufferfish II yerine IV. Zehir veriyor
  • MC-198514  - Havadan başka hiçbir şeyi olmayan süper düz bir dünya yaratmak oyunu çökertir
  • MC-198725  - Varolmayan bir biyomla süper düz ön ayarı ayarladıktan sonra "Ön Ayarlar" a tıklandığında çöküyor
  • MC-203562  - Shulker kutuları, shulkers yaptığında canlanır
  • MC-203574  - Süslemeler Nether'de üretilmiyor
  • MC-203621  - Deneyim küreleri alınamıyor
  • MC-203622  - Spyglass kullanırken çok oyunculu modda yanlış hizalandığında kurma
  • MC-203631  - Ametist tomurcukları ipek dokunuşla kendilerini düşürmez
  • MC-203643  - Komutla değiştirilmiş paket, bir yuvadan daha büyük bir ilerleme çubuğuna sahip
  • MC-203644  - Kediler ve Ocelotların bacaklarından biri eksik
  • MC-203646  - Bazı çeteler barışçıl hale getirildiğinde umutsuzluğa kapılmaz
  • MC-203648  - Zırhlı stand modeli, tabanının üzerinde yüzüyor
  • MC-203746  - Havaya yükselen bir sarmaşık tarafından öldürüldüğünde havaya yükselme parçacıkları sonsuza kadar devam ediyor
  • MC-203880  - Yapay zeka içermeyen yüzen sürüngenler / sarmaşıklar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme