Minecraft: Java Edition - Snapshot 20w49a - Minecraft Prensi

Son Yayınlar

Ana Sayfa Reklam

3 Aralık 2020 Perşembe

Minecraft: Java Edition - Snapshot 20w49a

 

Minecraft: Java Edition - Snapshot 20w49a

Minecraft: Java Edition - Snapshot 20w49a


Başka bir anlık görüntü çıkıyor ve bu, sculk'u tanıtıyor. Biraz ürkütücüler ama bunun seni ertelemesine izin verme. Güzel titreşimler toplayın!

20W49A'DAKİ YENİ ÖZELLİKLER

  • Damlataş mağaraları biyomu eklendi
  • Sculk sensörleri eklendi

DRIPSTONE MAĞARALARI BIOME

Bu biyom, yaklaşmakta olan daha büyük mağaralar için tasarlandığından henüz doğal olarak üretilmiyor. Bununla birlikte, mevcut mağaralardaki biyomu görmek istiyorsanız damlataş mağaralarla tek biyomlu bir dünya yaratabilirsiniz.

  • Zeminlerde, tavanlarda ve küçük su havuzlarında bol miktarda sivri damlataş içerir.
  • Bazı yerlerde damlataş bloklardan yapılmış daha büyük dikitler, sarkıtlar ve sütunlar bulacaksınız.

SCULK SENSÖRLERİ

  • Tuhaf, filizlerle dolu sculk dünyasıyla tanışın - yakındaki titreşimleri algılama konusundaki benzersiz yetenekleriyle sizi korkutacak sculk sensörlerine hazırlanın.
  • Titreşim, fiziksel harekete neden olan herhangi bir şeydir; Dikkatli olursanız, sensörler tarafından gizlice algılanamayan bazı hareketler vardır.
    • Bu sinsice dost titreşimler şu anda yürüme, yere düşme veya mermi fırlatmayı / ateşlemeyi içerir.
  • Sculk sensörleri, diğer sculk kaynakları tarafından doğrudan oluşturulan titreşimleri dinlemeyecektir.
  • Bir titreşim algılandığında, kaynak konumdan sensöre blok başına 1 oyun tik hızında bir sinyal gönderilir.
    • Bir sinyal halihazırda ona doğru giderken diğer titreşimler sensör tarafından algılanamaz.
    • Sinyal geldiğinde, sensör 40 oyun tıklaması için (yaklaşık 2 saniye) etkinleştirilecektir.
    • Etkinleştirildiğinde, sensör diğer titreşimleri algılayamaz.
  • Sculk sensörleri, etrafındaki 8 blokluk bir yarıçaptaki titreşimleri algılayabilir.
  • Sculk sensörlerini çıkarmak için en etkili araç çapadır.
  • Su ile tıkanmış olabilirler.

REDSTONE EMİSYONU

  • Sculk sensörleri, etkinleştirildiklerinde bir redstone sinyali yayar.
  • Kızıltaş sinyalinin gücü, titreşim sinyalinin kat ettiği mesafe ile ters orantılıdır.
    • Bu, titreşim ne kadar yakınsa Redstone sinyali o kadar güçlü olduğu anlamına gelir.
    • Çıktı aynı zamanda sculk sensörünün yarıçapına göre ölçeklenir, böylece titreşim 0 uzaklıktayken (doğrudan sensörün üstünde) maksimum redstone sinyal gücüne ulaşabilir.

TİTREŞİM FREKANSLARI

  • Sculk sensörleri, karşılaştırıcılar ile benzersiz bir etkileşime sahiptir.
  • Oyundaki her titreşim belirli bir frekans değerinin altına düşer ve bu değer bir karşılaştırıcı ile ölçülebilir.
  • Doğru mekanizma ile bu, yakınlarda belirli bir eylemin ne zaman gerçekleştiğini tespit etmenizi sağlar.
Titreşim TipiFrekans Değeri
Adım1
Kapak2
Yüzmek3
Elytra Serbest Düşüş4
Yere Vur5
Sıçrama6
Kurt Sallayarak6
Mermi Atışı7
Mermi Arazisi8
Yemeye Başlayın7
Yemeyi bitir8
Varlık Hit9
Zırh Standına Eşya Ekle9
Açık Blok11
Kapat Bloğu10
Blok Değiştir11
Bloğu Kaldır10
Engelle'ye basın11
Engellemeyi Kaldır10
Blok Ekle11
Bloğu Ayır10
Açık Konteyner11
Kapsayıcıyı Kapat10
Dağıtım Başarısız10
Flint Ve Çelik Kullanın12
Yer Bloğu12
Bloğu yok etmek13
Sıvı yerleştirin12
Toplama Sıvısı13
Balıkçılık Çubuk15
Makaralı Olta14
Pistonu uzatın15
Sözleşme Pistonu14
Patlama15
Şimşek çarpması15


YÜN OKLÜZYONU

  • Yün, kazıma sensörleri ile özel bir etkileşime sahiptir.
  • Bir yün blok titreşim kaynağının önündeyse, sensör bunu algılayamayacaktır.

TEKNİK HABERLER

  • Sculk sensörlerinin, yerleştirildikten sonra veya devre dışı bırakıldıktan sonra 1 tik bekleme süresi vardır.
  • Bu kısa soğuma süresi boyunca titreşimleri algılayamaz. Bu, güç verdiği bir aygıtın gücü kesildiğinde kendisini etkinleştirmesini önlemek içindir. Bu noktada geri bildirim bekliyoruz!

20W49A'DAKİ DEĞİŞİKLİKLER

  • Bir paketin doluluğu artık gelişmiş araç ipuçlarının açık veya kapalı olmasından bağımsız olarak ortaya çıkıyor.
  • Sarkıt ve dikitler, yerleştirirken vardiya tuşuna basmadığınız sürece uçlar yan yana ise birleşir.

20W49A'DA TEKNİK DEĞİŞİKLİKLER

  • Titreşimleri algılayan Sculk Sensörlerini desteklemek için yeni bir oyun olay sistemi uygulandı.
  • Dünyanın yüksekliği ile ilgili değerler artık özelleştirilmiş dünyalar için sergileniyor.
  • Maksimum yapı yüksekliği  sunucu ayarı kaldırıldı  .
  • Occludes_vibration_signals  blok etiketi eklendi  Bu etiketteki herhangi bir şey titreşimleri engeller ve  varsayılan olarak yün etiketi girişlerini devralır  .
  • Yeni parçacık türleri:  titreşim  ve  dust_color_transition
  • Titreşimleri algılayan Sculk Sensörlerini desteklemek için yeni bir oyun olay sistemi uygulandı.

OYUN ETKİNLİKLERİ

Bu sistem, özellikle yeni sculk sensörünün bu olayları titreşim olarak algılayabilmesi için, dünyadaki belirli eylemlerin yakınlardaki parçalarda ne zaman gerçekleştiğini belirlemek için geliştirilmiştir.

Aşağıdakiler, ilk oyun etkinliklerinin bir listesidir:

  • minecraft:step
  • minecraft:swim
  • minecraft:flap
  • minecraft:elytra_free_fall
  • minecraft:hit_ground
  • minecraft:splash
  • minecraft:projectile_shoot
  • minecraft:projectile_land
  • minecraft:entity_hit
  • minecraft:block_place
  • minecraft:block_destroy
  • minecraft:fluid_place
  • minecraft:fluid_pickup
  • minecraft:block_open
  • minecraft:block_close
  • minecraft:block_switch
  • minecraft:block_unswitch
  • minecraft:block_attach
  • minecraft:block_detach
  • minecraft:block_press
  • minecraft:block_unpress
  • minecraft:container_open
  • minecraft:container_close
  • minecraft:explode
  • minecraft:armor_stand_add_item
  • minecraft:wolf_shaking
  • minecraft:dispense_fail
  • minecraft:fishing_rod_cast
  • minecraft:fishing_rod_reel_in
  • minecraft:piston_extend
  • minecraft:piston_contract
  • minecraft:flint_and_steel_use
  • minecraft:eating_start
  • minecraft:eating_finish
  • minecraft:lightning_strike

ETİKETLER

Bununla birlikte gelen ve veri paketleri ile değiştirilebilen oyun etkinlik etiketleri de vardır. Altında bulunabilirler  data/minecraft/tags/game_events.

  • vibrations Sculk Sensörü tarafından hangi oyun olaylarının titreşim olarak kabul edildiğini belirler. Şu anda, eklenen tüm oyun etkinlikleri varsayılan olarak bu etiketin içindedir.
  • ignore_vibrations_stepping_carefully Olayın kaynağı gizlice girdiğinde hangi oyun olayları Sculk Sensörü tarafından göz ardı edilmelidir.

Aşağıdaki oyun etkinlikleri  ignore_vibrations_stepping_carefully varsayılan olarak mevcuttur:

  • minecraft:step
  • minecraft:hit_ground
  • minecraft:projectile_shoot

20W49A'DA SABİT HATALAR

  • MC-18880  - Absorpsiyon etkisinin zehirli / solmuş kalpler için dokusu yoktur (bunun yerine boş görünür)
  • MC-201840  - İsteğe bağlı işlev etiketleri bazen etiket mevcut olsa bile çalışmaz
  • MC-203797  - Boşluğun üzerine bir blok yerleştirmek veya kaldırmak sunucularda bir Dekoder İstisnasına neden oluyor
  • MC-204314  - Çift bakır levha, çıkarıldığında yalnızca tek bir levha düşürür
  • MC-205043  - Donma hasarı alırken soğurma kalpleri kırılmış görünüyor
  • MC-205096  - Oyuncu donma hasarı alırken sert kalpler tüm rengini kaybeder
  • MC-205391  - Kesilmiş bakırın cilalanması oksitlenmesini engellemez
  • MC-205629  - İşaretler işlenirken kullanılmayan işaret önbelleği
  • MC-206553  - Sivri Damlataş, Nether'de su parçacıkları oluşturur
  • MC-206563  - Sivri damlataş oyuncunun eline bağlı değil
  • MC-206578  - Yukarıdaki blok kaldırıldığında büyük sarkıt sütunları düşmez
  • MC-206583  - Sarkıtların altındaki en az 2 blok yüksekliğindeki kazanlar dolmayacak
  • MC-206591  - Herhangi bir yüzen bloğu sivri bir damlataş olarak ayarlamak, değiştirilen bloğun bir öğe olarak düşmesine neden olur
  • MC-206594  - Zaman zaman düşen büyük sarkıtlar, tüm sivri damlataş öğelerini düşürmez
  • MC-206599  - Bir oyuncu alttaki damlataşın hit kutusunun içinde olsa bile, sivri damlataş birbirinin üzerine yerleştirilebilir
  • MC-206606  - Sarkıtların frustum aşaması düşme hasarını ortadan kaldırıyor
  • MC-206613  - Bağlı olduğu blok kaldırıldığında Sivri Damlataş kopyalar
  • MC-206615  - Sivri damlataşın isabet alanı bir bloktan daha öteye uzanabilir ve yakındaki sarkıtların düşmemesine neden olabilir
  • MC-206642  - Sarkıtlar düştükleri eşyaları yok eder, ancak dikitler
  • MC-206643  - Bir damlataşın isabet kutusu başka bir bloğun alanına genişlediğinde, söz konusu bloğa uzanan alan hedeflenemez
  • MC-206669  - Damlataş ve mafya dışı varlıklar arasındaki tutarsızlık
  • MC-206682  - Yüzen damlataş uçları bazen büyük damlataş sütunlarından geride kalır
  • MC-206691  - Sivri damlataş, öğeleri sivri damlataş öğelerle değiştirir
  • MC-206711  - net.minecraft.world.entity.Entity.resetPos () adresinde kodlama hatası
  • MC-206790  - Su ile tıkanmış damlataş güncellenmiyor
  • MC-206878  - Bir pistona tutturulmuş sivri damlataş, piston uzadıkça çıkarılmıyor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme