Minecraft - 1.16.200 (Bedrock) - Minecraft Prensi

Son Yayınlar

Ana Sayfa Reklam

5 Nisan 2021 Pazartesi

Minecraft - 1.16.200 (Bedrock)

 

Minecraft - 1.16.200 (Bedrock)

Minecraft - 1.16.200 (Bedrock)


Minecraft 1.16.200 şeklinde yeni bir güncelleme geliyor! Bu güncelleme, Windows 10'da grafik geliştirmeleri, güncellenmiş birim ayarları, eşlik değişiklikleri ve bir dizi hata düzeltmesiyle yüklenir. Eğer bulduğunuz herhangi bir hata bildiriminde bulunun bugs.mojang.com ve post geribildirim feedback.minecraft.net .

RenderDragon:

  • Minecraft Bedrock platformları için yeni grafik motoru olan RenderDragon artık Windows 10'da mevcut
  • RenderDragon, oyunumuza daha fazla performans, kararlılık ve esneklik sağlamak için Mojang Studios grafik ekibi tarafından geliştirildi. RenderDragon'un yeni mimarisi, geliştiricilerimizin fiziksel tabanlı işleme (PBR) ve ışın izleme gibi yeni grafik özelliklerini oyuna daha kolay getirmesini sağlar.
  • RenderDragon, 2019'dan beri Xbox ve PlayStation donanımı için mevcut ve şimdi onu Windows 10'a getiriyoruz. RenderDragon'u gelecekte mobil cihazlar da dahil olmak üzere tüm Minecraft Bedrock platformlarına getirmeyi planlıyoruz

Işın İzleme özellikli Minecraft:

  • Uyumlu grafik donanımı ile Windows 10'da Işın İzleme etkinleştirildi


  • Oyuncular, oyunun görünümünü ve hissini önemli ölçüde değiştirebilirler. Kendinizi hacimsel sise bırakın. Son teknoloji dinamik aydınlatma sistemi Ray Tracing ile Minecraft'ı yepyeni bir ışıkta görün
  • Oyuncular ayrıca metalik yüzeyler, çarpma haritaları, normal haritalar ve ışık emisyonu (Parlayan, yansıtıcı kir bloklar? Evet, lütfen!)
  • Kontrol etmeyi unutmayın  Sıkça Sorulan Sorular  Işın İzleme özelliklere derinlemesine bir görünüm için makaleye
  • Pazardaki içerik artık Işın İzleme yeteneklerinin farkındadır ve kullanıcı arayüzünde desteği gösteren bir etiket görüntüler.
  • Yaratıcılar: Ray Tracing ile Minecraft için içerik oluşturmak için bazı yeni belgelerimiz var!

OpenXR ile Minecraft:

  • Windows 10'da Minecraft artık Windows MR ve Oculus VR'ı desteklemek için OpenXR kullanıyor


  • OpenXR, motorlara VR / MR cihazlarına yayılan çok çeşitli cihazlara yerel erişim sağlayan açık kaynaklı, telifsiz bir API standardıdır.
  • Minecraft'ta OpenXR uygulaması, mevcut VR / MR cihazlarında daha birleşik bir deneyim ve gelecek olanlar için destek sağlar
  • Yine de Karma Gerçeklik Portalı ve Oculus Mağazası üzerinden başlatabileceksiniz. Bununla birlikte, VR'de başlatılacak bir URL de vardır:
    • minecraft: // mode /? OpenXR = true
    • Bu, bir masaüstü kısayolu haline getirilebilir, başlangıç ​​menüsüne sabitlenebilir, bir tarayıcıya yer imi eklenebilir veya bir URL ile yapabileceğiniz herhangi bir şey

Yeni özellikler:

Yeni Ses Ayarları

  • Ses kategorileri için çeşitli ses kaydırıcıları eklendi (örn. Düşman, bloklar, hava durumu vb.)
    • Bunlar, ana ayarlar menüsünde ilgili seslerin bir önizlemesini çalar ve oyun içindeyken varsayılan tıklama sesini çalar



Vanilya Eşliği Değişiklikleri ve Düzeltmeleri:

  • Bazalt artık Ghast ateş toplarıyla yok edilemez ( MCPE-75252 )
  • Bazalt blokların yok edilmesi artık biraz daha zaman alıyor
  • Dragon Egg artık bir patlamayla yok edildiğinde her zaman bir eşya olarak düşüyor ( MCPE-52632 )
  • Kürekle bir kar bloğuna sağ tıklamak artık kar bloğunu kırmıyor
  • Toprak Yolları (eski adıyla Çim Yolu) artık Toprak, Podzol, Miselyum, Kaba Toprak ve çimenlerde kürek kullanılarak yapılabilir.
  • Netherite tayt dokusu güncellendi ( MCPE-103016 )
  • Twisting Vine'lar artık gizlice girerken Composter bloklarına yerleştirilemez ( MCPE-78973 )
  • Netherite Armor artık Geri İtme'de yüzde doksan azalma sağlıyor ( MCPE-77430 )
  • Arılar artık evlerinden Beehive'den ( MCPE-60252 ) 22 bloktan fazla uzaklaşmayacaklar.

Bilinen Sorunlar:

  • Windows 10 N 32 bit sistemlerde Minecraft çalıştıran oyuncular, Media Foundation Pack yüklü değilse oyunu yüklerken bir kilitlenme ile karşılaşabilir. Bu, Media Foundation Pack'i indirip kurarak çözülebilir
  • Oyuncular, askıya alınmış bir oturumla bağlantısı kesildikten sonra bir dünyaya yeniden katılamazlar
  • Sanal gerçeklikte, giriş yöntemi oyun kumandasından hareket denetleyicisine değiştiğinde Oturma odası ipucu metni buna göre değişmiyor

Düzeltmeler:

Performans ve İstikrar

  • Elytra ( MCPE-85614 ) ile uçarken geliştirilmiş yığın yükleme hızı
  • Çok sayıda planlanmış anlık güncelleme artık oyunu kilitlemiyor ( MCPE-94942 )
  • Yaratıcı modda bir portaldan geçerken veya etrafta uçarken ara sıra meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi.
  • Oyun dünyasında uçarken veya dolaşırken ara sıra meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • Yerel bir dünya yüklenirken meydana gelebilecek bir kilitlenme düzeltildi
  • Askıya alma ve devam ettirme sonrasında bazı mobil cihazların sesinin kesilmesine neden olan bir sorun düzeltildi ( MCPE-101027 )
  • 256x çözünürlüklü bir kaynak paketi yüklemeye çalışırken Nintendo Switch'te çökmeye neden olan bir sorun düzeltildi
    • Sistem artık bu seçimi engeller ve oyuncuya bunu seçemeyeceğini bildirir

Genel

  • Kurucu Pelerini sahibi olan oyuncular, onu Giyinme Odasının Pelerinler sekmesinde bir kez daha görecek.

Oynanış

  • Denetleyicide bir öğeyi otomatik olarak işlerken sadece önizleme öğeleri işçiliği ekranında gösterilecek. Bu, Tarif Kitabının hızlı güncellenmesini engeller
  • Görünüm Bobbing devre dışı bırakıldığında oyuncunun elinin hala sallanması düzeltildi ( MCPE-79380 )

Çeteler

  • Çetelerin ve diğer varlıkların donması ve vücutları o_O ( MCPE-71243 ) ile bağlantısız hale gelmesi düzeltildi
  • Köylüler artık iş istasyonlarını birbirlerinden çalmayacaklar ( MCPE-43071 )
  • Çeteler artık rastgele saldırmayı ve hedeflerini takip etmeyi bırakmıyor ( MCPE-48144 )
  • Birbirine yakın olan piglinler, aralarına düşürüldüğünde artık aynı ürünü alamazlar ( MCPE-95644 )
  • Peştemal titremesini gidermek için Zombified Piglin dokusunu güncelleyin ( MCPE-96793 )
  • Çeteler artık Wither Roses'da ( MCPE-97331 ) doğmuyor
  • Arılar artık sadece Beehives ve Bee Nests'in önünden çıkıyor
  • Birden fazla varlık için yeterli alan yoksa çeteler artık katı nesnelerin dışında ileri geri ışınlanmıyor ( MCPE-101202 )

Öğeler

  • Yaratıcı modda ( MCPE-96258 ) bir Lodestone üzerinde kullanıldığında pusula artık tüketilmiyor
  • Glowsticks artık yer tutucu dokular kullanmıyor (Eğitim Özelliği) ( MCPE-45686 , MCPE-68417 )

Bloklar

  • Ormanlarda üretilen Kakao Bölmeleri artık doğru yönde üretiliyor ( MCPE-102399 )
  • Dekorasyon ile aynı alana yerleştirilmeye çalışıldığında artık işaretler dekorasyonların yerini almıyor
  • End Portal Frame bloğu yok edildikten sonra End Portal bloklarının kaldırılmamasına neden olan bir hata düzeltildi. End Portal blokları dışındaki doldurulmuş bloklar yerinde kalacaktır

Grafik

  • Sahip olunan paketler artık VR modunda oynarken oyun yeniden başlatıldıktan sonra doğru şekilde yenileniyor

Ulaşılabilirlik

  • Ekran okuyucunun oyun içinde ekran başlığını okumaması sorunu giderildi
  • Ekran okuyucunun Duraklatma Ekranındaki kısayol düğmesini okumaması sorunu giderildi
  • Ekran okuyucunun Oyuna Davet Ekranındaki ekran başlığını ve kısayol düğmelerini okumaması düzeltildi.
  • Ekran okuyucunun Profil ve Karakteri Düzenle ekranlarındaki başlığı okumaması sorunu giderildi
  • Metinden konuşmaya kullanılırken Duraklatma Ekranındaki düğmelerin numaralandırmasının yanlış olması düzeltildi
  • İfade Çarkı artık ekran okuyucuyu destekliyor
  • Ekran okuyucunun bazı cihazlarda güncellemeleri yeterince sık okumaması sorunu giderildi
  • Ekran okuyucuyu, Sohbet Ekranındaki oyun kumandası simgelerini içeren mesajların doğru okunması için düzeltildi.
  • Ekran okuyucu, Sohbet İçin Konuşmaya Metin kapalıyken artık Sohbet Mesajını Aç'ı okuyor
  • Kullanıcı arayüzündeki metin kontrastıyla ilgili birkaç sorun düzeltildi
  • Microsoft hesabında oturum açmadığında Sunucular sekmesinin metinden konuşmaya istemlerini doğru şekilde okumamasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Başlangıç ​​ekranındaki metin okuma dizinlerinin doğru olmadığı çeşitli sorunlar düzeltildi
  • Açılır pencere modları için metinden konuşmaya kullanıcı arabirimi denetimlerinin hatalı şekilde dizine eklenmesine neden olan sorunlar düzeltildi
  • Okunabilirliği artırmak için Dokunmatik Kullanıcı Arayüzünde üst sıradaki düğmelerde azaltılmış şeffaflık

Kullanıcı arayüzü

  • Oyunculara eski grafik sürücüleri üzerinde çalışıp çalışmadıklarını bildirmek için UI başlangıç ​​ekranı eklendi
  • Birkaç ölüm mesajı düzeltildi ( MCPE-30360 )
    • "Lama tükürdü" -> "Lama tarafından tükürdü"
    • "shulkerBullet tarafından öldürüldü" -> "shulker tarafından öldürüldü"
    • "Blaze tarafından öldürüldü" -> "Blaze tarafından ateşlendi"
    • "Ghast tarafından öldürüldü" -> "Ghast tarafından ateş toplandı"
    • "okla vuruldu" -> "iskelet tarafından vuruldu"
    • "Trident tarafından öldürüldü" -> "Trident tarafından öldürüldü"
  • Paperdoll , artık Giyinme Odasındayken her zaman fare ile döndürülebilecek şekilde düzeltildi ( MCPE-101210 )
  • "Klasik Kontroller - Yoğun" yazı tipi rengi artık VR Kontrolleri menüsündeki çevreleyen metinle eşleşiyor
  • Zanaatkarlık ızgarasındaki önizleme öğeleri, artık envanterdeki öğe mevcudiyetine bağlı olarak farklı renkli bir arka plana sahip
  • Oyuncu İzinleri menüsünde, oyuncunun izin seviyesinden bağımsız olarak bir kontrolör kullanılarak bir kez daha gezilebilir
  • Bir oyun kumandası kullanılırken Sohbet Ayarlarındaki [X] düğmesi artık mevcut değil
  • Profil ekranı iyileştirildi, artık karakterler görünür durumda ve yüklenir yüklenmez seçilebilir veya değiştirilebilir
  • Oyuncu "Satın Alma Geçmişi Gerekiyor" iletişim ekranını iptal ederse bir Bölge satın almaktan kaçının
  • 'Çilek Sarışın' rengi artık Karakter Oluşturucu'da ( MCPE-102674 ) doğru ada sahip
  • Ekran yükleme ipuçları artık "tips.game.62" (Kimlik Yok) görüntülemiyor
  • Ekran okuyucu etkinken Sanal Gerçeklikte sekmelerde gezinirken görsel odak göstergesinin kaybolması düzeltildi.
  • Skor tablosu artık liste modunda görüntülenirken duraklatma ekranında düzgün görüntüleniyor ( MCPE-106012 )

Komutlar

  • '/ playsound' komutları artık menzil içindeki tüm oyuncular için sesi doğru şekilde çalıyor
  • '/ effect' komut süresi artık 1.000.000 saniyeyle sınırlandırıldı ( MCPE-92916 )
  • Aynı tikte gerçekleştirilen işaretleme alanı komutlarını ekle artık aynı ada sahip alanların iki kez eklenmesine izin vermiyor
  • '/ Titleraw' komutu için yer tutucu metin mesajı artık oyuncuya geri dönmüyor ( MCPE-63618 )
  • FadeOut bağımsız değişkeni artık '/ title' kere komutunda yok sayılmıyor

Harita Oluşturucular ve Eklenti Oluşturucular için:

Güncellenen Şablon Paketleri

Düzeltmeler

  • Sabit kitle sorunu ve varlık "gecikme" sorunlarını çözüp çözmediğini görmek için bant genişliği optimizasyonlarını kapatmak ( MCPE-105892 )
  • Özel mermiler bir kez daha düzgün bir şekilde hareket ediyor
  • 'Set_data' işlevine sahip ganimet tablolarının yanlış ganimet öğeleri oluşturmasına neden olan sorun çözüldü
  • Birim küp şeffafını ve birim küp opakını doğru şekilde hesaba katmak için veriye dayalı bloklarla yüz kapatma düzeltildi
  • Veriye dayalı blokların üst yüzleri artık taşınırken veya envanterde 180 derece döndürülmez ( MCPE-63134 )
  • Kendini farklı bir permütasyona değiştiren döngüsel veri odaklı bir blokta meydana gelen kaçak blok işaretleme kuyruğuyla ilgili bir sorun düzeltildi. Hata, bellek sorunlarına, artan yükleme ve kaydetme sürelerine ve oyunun periyodik olarak durmasına neden olabilir (Kimlik Yok)
  • UV kanamasını önlemek için UV'leri aktörlerle aynı şekilde küçültmek için veriye dayalı bloklar düzeltildi (Kimlik Yok)
  • Bir yığın sınırına yerleştirildiğinde 1x1x1'den büyük veriye dayalı bloklarla ilgili bazı ayıklama sorunları düzeltildi. Ayrıca daha büyük bloklar için içerik uyarıları eklendi
  • "Set_block" ve "set_block_at_pos", "block_type" belirlenirken "BlockDescriptor" kullanmak için değiştirildi
  • Eski komut sürümleri artık mevcut konum yerine önceki konumu kullanıyor
  • "Query.cardinal_block_face_placed_on" un artık "on_player_placing" ile çalışmaması sorunu düzeltildi
  • Mipmap devre dışı bırakıldığında doku atlası dolgu boyutu 0'dan 1'e değiştirildi
  • "Minecraft: block_placer" bileşeninde listelenen blokların düzgün çalışmaması sorunu düzeltildi
  • Oyuncuya bir etkinlik gönderildikten sonra yüzerken ve süzülürken isabet alanının küçülmesi düzeltildi.
  • Şablon dünyalarında özel yumurtlama yumurtası üretimi düzeltildi
  • MoLang geometri, malzeme ve doku değişken adları bir kez daha noktalar içerebilir
  • Öğe kilidi bileşenine sahip öğeler artık tarif kitabının geçersiz tarif sonuçları göstermesine neden olmuyor

Bloklar

  • Yukarı veya aşağı dönmeyen bir yer düzlemi yönü elde etmek için 'query.cardinal_facing_2d' eklendi
  • Blok modellerini modeller / bloklar klasörüne koyma yeteneği eklendi
  • Öğe tetikleyicilerinin etkileşime girdikleri bloğa olay gönderme yeteneği eklendi ('on_use_on' gibi bir tane olduğunda)
  • Etkileşimli yüzü hem bloklarla hem de bir öğede 'minecraft: on_use_on' kullanarak sorgulama yeteneği eklendi. Yüz, 'query.block_face' ile sorgulanabilir

Bileşenler

  • Doğru sonucu döndürmeyen yeniden adlandırılmış bir öğeyle 'query.get_equipped_item_name' kullanılması düzeltildi. Şimdi bunu vanilya versiyonuna bağlıyoruz, böylece dünya belirli bir vanilya versiyonuna bağlıysa eski ismin geri dönmesi için
  • "add_mob_effect" ve "remove_mob_effect", geçerli efekt adları iletildiğinde artık içerik hataları atmıyor
  • İçerik oluşturucuların bir hedeften tüm mob efektlerini kaldırmak için geçerli olan "all" değerini kullanabileceklerini bilmelerini sağlamak için "remove_mob_effect" için belgeler eklendi
  • Ek at ekipman yuvalarına yerleştirilemeyen öğeler düzeltildi. Donatılabilir tüm davranışları düzeltmez
  • Minecraft'taki envanter boyutu: Sunucunun öğe yerleştirmeyi kabul etmesi için envanter bileşeni, donatılabilir yuvalarla eşleşecek şekilde artırılmalıdır.
  • Oyun kuralı 'showtags' devre dışı bırakıldığında, eşya kilidi bileşenine sahip öğelerin ipucu artık gösterilmeyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme